Psycholog z 15 letnim doświadczeniem, współpracuje z rodzicami, nauczycielami oraz placówkami edukacyjnymi. Zajmuje się wspieraniem rozwoju dzieci i młodzieży w obszarach emocjonalnym oraz edukacyjnym.
Trener Komunikacji Opartej na Empatii.
Autorka kilkunastu książek i dziesiątek artykułów, filmów na kanale You Tube oraz materiałów edukacyjnych skierowanych do rodziców oraz nauczycieli.
Prywatnie mama czwórki dzieci w wieku szkolnym w tym trojga nastolatków.
Każde spotkanie rozpoczynamy od rozmowy na temat doświadczeń Uczestników w zakresie trwającego szkolenia. Na podstawie zdobytej wiedzy, wspólnie określamy indywidualne potrzeby grupy. Dzięki temu możemy przeprowadzić warsztat dokładnie odpowiadający na pytania Uczestników.
Spotkanie określające potrzeby Uczestników możemy przeprowadzić z Dyrekcją placówki w terminie poprzedzającym szkolenie. Podczas takiego spotkania, wspólnie z Dyrekcją określimy cele nadrzędne szkolenia i dostosujemy program do potrzeb placówki.
Zajęcia nastawione są na praktykę – przekazanie minimum teorii, a skupienie się przede wszystkim na:
Szkolenia mają charakter warsztatów, podczas których decydującą rolę pełnić będzie doświadczenie uczestników, ich indywidualne potrzeby a także potrzeby osób z którymi współpracują – zarówno uczniów, jak i rodziców.
Warsztaty prowadzimy stacjonarnie w placówce zamawiającej szkolenie, na szczególne życzenie możemy przeprowadzić warsztat w formie zdalnej z wykorzystaniem platformy ZOOM.
Szkolimy przede wszystkim na terenie Wielkopolski, jednak mamy doświadczenie w prowadzeniu warsztatów na terenie całej Polski.
Spotkania szkoleniowe, w zależności od tematu spotkania, trwają od 4-6 godzin. Na zakończenie każdego szkolenia rezerwujemy czas na indywidualne rozmowy z Uczestnikami. Dzięki temu mamy pewność, że każdy Uczestnik będzie potrafił wykorzystać zdobyte informacje w praktyce.
Do każdego szkolenia istniej opcja wykupienia dodatkowych godzin konsultacyjnych na preferencyjnych warunkach.
DIAGNOZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
– spotkanie robocze z Dyrekcją placówki w celu określenia celu nadrzędnego szkolenia i dostosowania szkolenia do indywidualnych potrzeb placówki
Czas trwania diagnozy 1-2 godzin
DIAGNOZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
– spotkanie robocze z Dyrekcją placówki w celu określenia celu nadrzędnego szkolenia i dostosowania szkolenia do indywidualnych potrzeb placówki
Czas trwania diagnozy 1-2 godzin
WARSZTAT SZKOLENIOWY obejmujący:
Czas trwania: 4-6 godzin
Liczba Uczestników: 5-15
WARSZTAT SZKOLENIOWY obejmujący:
Czas trwania: 4-6 godzin
Liczba Uczestników: 5-15
WARSZTAT SZKOLENIOWY obejmujący:
Czas trwania: 4-6 godzin
Liczba Uczestników: 5-15
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
– spotkania indywidualne w okresie do 6 miesięcy od zakończenia szkolenia
Liczba godzin w pakiecie ustalana jest indywidualnie.